• I dag hjelper Herren

I dag hjelper Herren

Pris 299,00
Antall: stk
ISBN:
9788230214466
År:
2018
Innbinding:
Stivperm
Språk:
Bokmål
Forfatter:
David Østby

Finn hvilepunktet i en travel tid – gi deg selv en opplevelse av det evige ord! 

MER ENN 700 BIBELHENVISNINGER!

David Østbys nye 366-dagers andaktsbok vil hjelpe deg å sette av tid til en daglig stund i stillhet, ettertanke og bønn. Slik kan du i en travel hverdag få et himmelsk perspektiv og erfare at Herren hjelper i dag – og alle dager.

De oppbyggelige andaktene er korte og lettleste. Forfatteren tar hver dag utgangspunkt i et skriftsted og øser av sin lange erfaring fra et liv med Gud. Her formidles det visdom, oppmuntring, trøst – og ikke minst en Inspirerende kjærlighet til Guds Ord.

«Denne herlige og spennende boken er lærerik lesning ...  Bibelordet og fortellingene om mennesker som har opplevd Jesus i livet er trosstyrkende. Anbefaler denne andaktsboken på det beste!»
– Lise Karlsen, Seniorleder i Evangeliesenteret
 

«Nå har han samlet, skrevet og redigert 366 andakter i en vakker bok, stoffet har han hentet fra sitt eget åndelige skattkammer. Han har hatt mye å ta av, og stoffet bærer preg av en gjennomarbeidet og solid forkynnelse. Jeg tror at denne andaktsboken vil gi hjelp til mange som er på sine trosreiser gjennom livet.»

– Audun Mosevoll, Avisen Dagen 25. april 2018

 

«David Østby har en tankeklarhet og sjelden formidlingsevne som tydelig gjenspeiles når han forkynner med sin penn eller tastatur. Her er ikke vanskelige formuleringer eller fremmedord. Det er så forståelig for alle som leser. Han henter hver dag frem bibelord som blir til mat og velsignelse for leseren. Her er mange godbiter, – selv kaller han det skatter, daglig oppbyggelse fra Guds Ord for tanke og hjerte. Intet mindre! Og det har han lykkes med.

Skal du investere i godt lesestoff dette året, vil jeg virkelig anbefale I dag hjelper Herren. Her kan det hentes ut mye daglig reisekost. Her finnes hvilepunkt i en travel tid og gir deg selv en opplevelse av det evige ord! David Østby løfter også fram våre høytider og merkedager, noe som ofte nedprioriteres i dagens samfunn.»

–Rolf Svellingen, Sjibbolet, mars 2018